siłownie s4

Pamiętam jak chodziłam jeszcze do S4 jak uczyłam się matury. Jak na "tamte czasy" byłam pozytywnie zaskoczona obsługą i trenerami. Chodziłam z moją siostrą i obie nas podrywał jeden z trenerów. 
Otóż całkiem ("jak na tamte czasy") profesjonalnemu treningowi towarzyszyły pytania dotyczące jak to jest być bliźniaczką. Temat szybko stoczył się na seks, później seks z bliźniaczkami i nie było już trenera. Tzn był, ale jakby trochę nieobecny.
Jestem przekonana, że teraz nadal są trenerzy, nadal jest fajnie, tylko zapewne karnety podrożały. Warto jednak dopłacić średnio trzy dychy do karnetu mając możliwość zmiany miejsca klubu wg upodobania. Patrząc jak szybko się rozwija sieć klubów S4, zaraz będzie jeden obok drugiego.

Bankowo, znajdzie się dużo przeciwników: abo to sieciówa, abo pewnie ktoś bogaty, abo tamto, że tamto, ale tak naprawdę super jest to, że do tej sieciówy uczestniczą bardzo dużo osób i te osoby nawet będąc tam raz w tygodniu, robię wiele więcej niż ci, którzy nic nie robią. Jest to już sukces i sukcesów życzę!

ILE JEST KLUBÓW W WARSZAWIE?
Klubów sieci S4 jest w Warszawie jest obecnie 9, a czego dwa z nich są całodobowe. Jeden z klubów jest w budowie więc będzie dyszka. Zastanawiam się, kto przychodzi o 3 w nocy na siłkę, chociaż sama idea mi odpowiada. Przychodziłabym, gdybym miała problemy z pójściem spać.

Ceny w Klubach S4 są bardzo skomplikowane. Opisałam to dokładnie na stronie "dlaczego nie rozumiem cennika siłowni S4"

Głównym Klubem jest ten na ulicy Puławskiej. Znajduje się na granicy Śródmieścia i Mokotowa, co ważne jest całodobowy!

Adres: 
ul. Puławska 39 02-508 Warszawa, Centrum tel. 22 646 17 32 www. http://fitnessclubs4.pl/kontakt-centrum/

Godziny otwarcia klubu:
całodobowy

Co znajdziemy tam?
siłownia, sauna, fitness

Kolejna siłownia jest już na Mokotowie na ulicy Racjonalizacji
Adres: 


Co znajdziemy tam?
siłownia, sauna, fitness


0 komentarze:

Zaznacz się jako "Anonimowy" i pisz!